https://www.facebook.com/RatujemyIUczymyRatowac https://twitter.com/fundacjawosp Subskrybuj nasz kanał: http://bit.ly/subskrybujnas Jak udzielić pierwszą pomoc? Więcej materiałów na: http://www.wosp.org.pl/uczymy_ratowac/pierwsza_pomoc_materialy Fundacja wykorzystując bazę instruktorów uruchomiła Program Edukacyjny „Ratujemy i Uczymy Ratować”. Skierowany jest on do uczniów szkół podstawowych nauczania początkowego. Jest to jeden z sześciu programów prowadzonych przez Fundację. Konsekwentnie i z dobrze zaplanowanym programem. Do dzisiaj trafiliśmy do blisko 12 160 szkół podstawowych (w Polsce funkcjonuje blisko 14 300 takich szkół). 26 893 nauczycieli nauczania początkowego ukończyło nasze kursy i otrzymało sprzęt do nauki – fantomy, podręcznik, płyty DVD, oraz inne materiały dydaktyczne, czego skutkiem było ukończenie kursu pierwszej pomocy ponad 2 miliona polskich dzieci.
Jeśli widzisz, że dzieje się coś złego, zrób coś, powiedz o tym, co się stało, komuś, komu ufasz. Nie bądź obojętny. Dokuczaniu powiedz: "Nie" - apeluje Marcin Gortat w najnowszej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj".
Niemal co drugi uczeń szkoły podstawowej doświadcza różnych form dokuczania ze strony rówieśników, a skala zjawiska w klasach I-VI jest większa niż w gimnazjach. Z misją propagowania koleżeńskich zachowań wśród dzieci rusza Cartoon Network, uruchamiając drugą edycję kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. Ambasadorem tegorocznej akcji został piłkarz reprezentacji Polski, Grzegorz Krychowiak.
Cartoon Network razem z fundacją A.R.T. Przeciw Przemocy zwraca uwagę na problem dokuczania wśród dzieci! Ambasadorami kampanii są Marcin Gortat i Małgorzata Ohme. Więcej na stronie - http://badzkumplem.cartoonnetwork.pl/
Cartoon Network razem z fundacją A.R.T. Przeciw Przemocy zwraca uwagę na problem dokuczania wśród dzieci! Ambasadorami kampanii są Marcin Gortat i Małgorzata Ohme. Więcej na stronie - http://badzkumplem.cartoonnetwork.pl/
Cartoon Network razem z fundacją A.R.T. Przeciw Przemocy zwraca uwagę na problem dokuczania wśród dzieci! Ambasadorami kampanii są Marcin Gortat i Małgorzata Ohme. Więcej na stronie - http://badzkumplem.cartoonnetwork.pl/
Cartoon Network razem z Fundacją Dzieci Niczyje zwraca uwagę na problem dokuczania wśród dzieci!
Kampania „Jak działa ZDROWY człowiek” ma na celu promocję postawy zakładającej szacunek dla siebie, swojego ciała i otoczenia, w którym żyjemy. Dzięki kampanii chcemy tłumaczyć, czym najbardziej sobie szkodzimy, a w jaki sposób najlepiej możemy sobie pomóc. Badania odzierają nas ze złudzeń – to, co jemy, ile się ruszamy na co dzień oraz w jakiej jesteśmy kondycji psychicznej, mają olbrzymi wpływ nie tylko na długość i jakość naszego życia, ale także na ryzyko rozwoju różnych chorób.
Na zlecenie i we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller wyprodukowaliśmy dla Instytutu Żywności i Żywienia spot skierowany do dzieci i młodzieży promujący zdrowe odżywianie. W filmie wystąpił Pascal Brodnicki, ambasador projektu „Zachowaj Równowagę".
Materiał edukacyjny zrealizowany w ramach akcji "Stop cyberprzemocy".
Imieniny:
Gabriela i Anastazji